[Twitter 06.02.2017] Jaehyo, Kyung, Block B

[Block B] #블락비 #BlockB #예스터데이 #YESTERDAY
Oficjalny teledysk


[Jaehyo] Tak, #1 miejsce.


[Kyung] Jestem wam bardzo bardzo wdzięczny, że „YESTERDAY”, piosenka, którą stworzyłem, osiąga tak dobre rezultaty ㅜㅜ Podczas pracy nad nią i napotykania wielu przeszkód w czasie jej produkcji, dużo się o to martwiłem.. ale w przyszłości będę tworzył dla was jeszcze więcej wspaniałej muzyki. Dziękuję ♡♡

[Jaehyo] Ha, kocham to.

[Jaehyo (Flitto)] Wowwwwwww #1 miejsce!!! Wspaniale!!! To jest świetne!!! Jestem szczęśliwy~


[Jaehyo]

[Jaehyo (Flitto)] Wstałem, posprzątałem swój pokój, zjadłem, obejrzałem program w telewizji i kręciłem się, gdy sprawdzałem listy muzyczne – wciąż jesteśmy na #1 miejscu! Uwahhhh, jestem bardzo podekscytowany! Szczęście wypełnia cały nasz dom. Powietrze jest takie świeże. Wszyscy są teraz bardzo szczęśliwi i podekscytowani. Dziękuję. Papa~


[Block B] „Yesterday” jest na #1 miejscu!!!!!!!!
Dziękuję dziękuję dziękuję naszym Pszczołom.
Dzięki wam jestem w stanie uśmiechać się.
Proszę, słuchajcie „Yesterday”~
Dzisiaj jest taki wspaniały dzień~!! #PO

cr: @blockb_official, @KYUNGPARK1992, @blockbhyo

Skomentuj

