[Twitter 12.02.2017] Block B, Jaehyo

[Block B] #ponuryŻniwiarz #BBomb #Goblin #UKwon
#JiEunTak #Zico #prawdziwyGoblin #Jaehyo
Ponieważ pogoda była piękna
Ponieważ pogoda nie była aż tak dobra
Ponieważ pogoda było wystarczająco piękna
Każdego dnia, który spędziłem z tobą, byłem szczęśliwy
-słynny cytat #Taeila podczas fanmeeting’u-


[Jaehyo] Słyszałem, że ostatnio Goblin jest popularny.
Chciałem stać się bardziej popularnym, więc próbowałem się z niego przebrać podczas fanmeetingu^^
Słyszałem, że wiele z wa krzyczało, więc musiało się wam podobać.


[Block B] #Goblin #UKwon #JiEunTak #Zico
Panie, kocham cię

[Jaehyo (Flitto)] Cześć~ Bawiliście się dobrze na wczorajszym fanmeeting’u? Wczoraj zrobiliśmy dosłownie wszystko. Przed spotkanie z fanami tylko spałem i jadłem w domu, a teraz wróciłem do bycia aktywnym, więc jestem zmęczony, a moje całe ciało boli i jest sztywne. Wcześniej przyszedł Taeil i zrobił mi masaż, więc czuję się lepiej. A wy jak się macie? Dzisiaj będę odpoczywać. Uważajcie, żeby nie złapać przeziębienia. Mam nadzieję, że wczoraj wszyscy bawili się dobrze. Papa~

[Jaehyo (Flitto)] Nie, to nie przez dwa razy szybszy taniec. Kiedy wykonywałem taniec zombie, używałem wszystkich swoich mięśni. Właśnie dlatego wszystko mnie boli. Podczas tańca zombie używałem wszystkich swoich mięśni, żeby odwzorować ich ruchy. Papa~

cr: @blockb_official, @blockbhyo

Skomentuj

