[Weibo 27.02.2017] Block B, P.O

[P.O] 😏


[P.O] ❤❤❤


[Block B] Cześć wszystkim, tutaj Zico! Teraz razem z członkami zespołu podróżuję po Europie. Mogę występować i spotkać BBC z różnych krajów, a to czyni mnie naprawdę szczęśliwym. Jestem prawdziwie zaszczycony, nie zapomnę was! Czy myślicie o mnie tak dużo jak ja myślę o was? Jeżeli napiszcie w sekcji z komentarzami, „Zico, dużo o tobie myślę” to kto wie, może wyślę wam zdjęcie~ Będę oczekiwał reakcji moich BBC!


[Block B] Prezent od Zico: dla tych, których kocham♥
PS: Ja także za wami tęsknię. Bardzo bardzo za wami tęsknię!

Skomentuj

