[Instagram 27.03.2017] Jaehyo

[Jaehyo] Fanboying
Dzisiaj od rana puszczałem pralkę.
Dziękuję fanowi, który dał mi w prezencie koszulkę z moim nadrukowanym imieniem, ale i tak jeszcze inną zgubiłem..ㅜ ㅜ
Na koszulce Kang Mino są plamy, bo biegłem w niej, skakałem w górę i w dół, i przez to wszystko jest brudna od piwa.

[Jaehyo] Wędkowanie jest dobrym hobby. Umożliwia mi robienie prania z wnętrza mojego pokoju.

cr: @bbjhyo

Skomentuj

