[Twitter 03.04.2017] Jaehyo

[Jaehyo] Jedno jest po koreańsku, a drugie po japońsku.

[Jaehyo (Flitto)] Skończyliśmy naszą tygodniową trasę po Japonii i wróciliśmy do Korei. Stałem się świnką, ponieważ dużo jadłem, ale to mnie nie stresuje, więc nie martwcie się. Mówię to, ponieważ czuję, że dużo zjadłem. Nie zwracam na to uwagi, więc nie martwcie się. Mamy weekend, więc dużo jedzmy i stańmy się świnkami! Świnkami! Papa!

[Jaehyo (Flitto)] Tym razem byłem bardzo szczęśliwy z powodu naszych aktywności w Japonii. Zakupy z członkami zespołu, dużo pysznego jedzenia, jestem naprawdę szczęśliwy. Byłem szczęśliwy. O tej porze roku, kwitnące wiśnie w Japonii są bardzo piękne. Dziękuję bardzo za przyjście na nasz koncert. Teraz przyleciałem do Korei. Dziękuję bardzo. Tak więc papa~

[Jaehyo (Flitto)] Ah ah, wczoraj, gdy spałem było mi bardzo gorąco, więc otworzyłem okno. Musiałem nawdychać się drobnego pyłu i teraz mój głos brzmi dziwnie. Ah ah właśnie rozmawiałem przez telefon i… hmm uważajcie na drobny pył i ubierajcie się ciepło… nie, powiedziałem, żebyście ubierali się ciepło… chodziło mi o to, żebyście ubierali maski i szczelnie zamykali drzwi. Dobra, papa~

cr: @blockbhyo

Skomentuj

