[Twitter 08.04.2017] Kyung, Jaehyo

[Kyung] Czym jest szczęście?

[Jaehyo] Nie wiem czy wszyscy zobaczą to na Twitterze, ale bardzo przepraszam, że nie wszystkim mogłem dać autograf i nie ze wszystkimi mogłem zrobić sobie zdjęcie. Bardzo dziękuję również fanom, którzy przybyli na mecz i przepraszam, że nie mogłem zająć się każdym z was osobno. Dziękuję za dzisiaj.

[Jaehyo] I czy ktoś uchwycił mój rzut?

[Jaehyo] Pokażcie mi te zdjęcia.

[Jaehyo] Nagrania lub gify.

cr: @KYUNGPARK1992, @blockbhyo

Skomentuj

