[Instagram 13.04.2017] B-Bomb, U-Kwon, Zico, Kyung, Jaehyo, Taeil

[Kyung] Poprosił mnie o udostępnienie zdjęć, jeżeli wyjdą dobrze..

[Jaehyo] Po wczorajszych nagraniach SBS Game Show byłem zmęczony, więc położyłem się i patrząc na sufit słuchałem muzyki.


[Zico] She’s a Baby
Dzisiaj o 18:00 KST
#0413 #shesababy #zico
Podczas sesji zdjęciowej


[Jaehyo] #SHE_S_A_BABY
Nie zostało dużo czasu

[Zico] „She’s a baby” zostało wydane.
Teraz czerpię radość ze swojej muzyki
#shesababy #zico


[Taeil] Zico – She’s a Baby
To jest bardzo słodkie.
Czuję, że mogę roztopić się.
Roztopiłem się.
Ahhh
#Zico #shesababy


[Jaehyo] #1 miejsce!!!!


[Zico] Dziękuję.
Mam nadzieję, że to pomoże wam poczuć ciepło wiosny #shesababy #zico


[B-Bomb] She’s a baby #ufajcieisłuchajcieCo #bardzosłodkie 👍👍👍👍

[Kyung] Jak japońskie dziecko zapamiętało imiona członków Block B ㅋㅋㅋ Ah słooooodko


[U-Kwon] @woozico0914
Ttyettyettyettye ttyettyettyettye
#shesababy #zico

[Zico (Story)] Dobrze zrobiona muzyka

cr: @bbomb2011, @uk_530, @woozico0914, @qkrrud78, @bbjhyo, @2taeil2

Skomentuj

