[Instagram 27.04.2017] Block B, B-Bomb, Jaehyo, Taeil, U-Kwon

[Taeil] Brałem udział w śpiewaniu OST do dramy MBC „Radiant Office”.
Proszę, słuchajcie często „내게 와요 (Come to Me)”!
#RadiantOffice #ComeToMe #Taeil #BlockB


[U-Kwon] Wow, 5 gwiazdek
#RadiantOffice #Taeil #ComeToMe #OST


[B-Bomb] Zanim pójdziecie spać, powinniście posłuchać tej piosenki i dopiero wtedy położyć się!
#ComeToMe #Taeil #RadiantOffice


[Jaehyo] Nie mogłem pójść, ale to jest prokurator Ahn Changmin.
Wiele przeszedłeś przez te 10 lat i jestem bardzo dumny, że mój starszy brat jest prokuratorem.
Przepraszam, że nie mogłem dać ci więcej wsparcia, ale od teraz fighting!


[Block B] #Jaehyo
Czy jest tam ktoś???? #Akuku


[Block B] #UKwon
W tych dniach pogoda jest taka ładna~🌞


[U-Kwon] Żółty
#BUBP

cr: @blockb_official_, @bbomb2011, @bbjhyo, @2taeil2, @uk_530

Skomentuj

