[Twitter 27.04.2017] Block B, Jaehyo

[Block B] Została wydana piosenka Taeil’a “내게 와요 (Come to Me)” OST Part.7 do dramy MBC „Radiant Office” 👏👏
Możecie posłuchać jej na różnych stronach muzycznych!!
Mamy nadzieję, że wszyscy jej oczekiwali i okażą jej dużo wsparcia 🙂
#BlockB #Taeil #ComeToMe #RadiantOffice

[Jaehyo (Flitto)] Nigdy nie mogę spać, gdy następnego dnia wcześnie rano zaczynamy pracę. To jest denerwujące. Dlaczego tak ciężko jest zasnąć noc wcześniej?! Mam tak odkąd byłem młody, szczególnie w okresie egzaminów. Czy wszyscy też tak mają, gdy następnego dnia jest jakieś ważne wydarzenie? To doprowadza mnie do szału. Tak bardzo chcę iść do łóżka. I ja.. Oh tak, moja wycieczka do Gangneung była udana. Było dużo zabawy i momentów pełnych radości, i nie przegapiłem żadnej rzeczy takiej jak plaża, góry i tradycyjny koreański dom. Minie trochę czasu zanim ten odcinek pojawi się w telewizji, ale mam nadzieję, że go nie przegapicie!!

[Jaehyo (Flitto)] To było bardzo dobre, ponieważ czułem się jakbym był na wakacjach, a nie na nagraniach, a trasa, którą podróżowaliśmy nie była zła. Mam nadzieję, że trasa, którą obrałem będzie pomocna dla przyszłych wycieczek do Pyeongchang i Gangneung. Dajcie spokój, chce mi się spać… Aah… Proszę, to doprowadza mnie to do szału.

[Jaehyo] Czuję się dobrze.

cr: @blockb_official, @blockbhyo

Skomentuj

