[Twitter 31.05.2017] Kyung, Jaehyo

[Kyung] Hej Pszczoły

[Jaehyo (Flitto)] Ah, wygląda na to, że sporo ludzi pyta się o moje oko, więc zostawiam Flitto. Moje oko jest bardzo~~ białe! Wyzdrowiało i znowu jest białe. Nie boli teraz i nie bolało wtedy, kiedy było czerwone. Naprawdę jest bardzo gorąco, ponieważ mamy lato, więc mam nadzieję, że wszyscy mogą poczuć chłód i uniknąć ciepła. Nie oznacza to, że przez cały dzień macie używać klimatyzacji, ponieważ możecie się przeziębić! Mam nadzieję, że dobrze o siebie zadbacie. Block B Bastarz mają spotkanie z fanami w Japonii, więc jeżeli ktoś tego słucha i nie ma w planach uczestnictwa w nim, niech upewni się, że pójdzie! Mówiliście mi, że nie macie zbyt wielu okazji, żeby mnie zobaczyć, ale jestem w „Game Show YooHee Naklak”, gdzie daję z siebie wszystko, więc proszę was, żebyście oglądali ten program!

[Jaehyo (Flitto)] Ja także postaram się zrobić wszystko, żeby widywać się z wami częściej, więc proszę, poczekajcie jeszcze trochę~ Próbuję dać z siebie wszystko, żebym mógł zobaczyć was z moimi unikalnymi hobby i talentami, więc proszę, oczekujcie tego~ Proszę, oglądajcie programy, w których występuje, ponieważ im więcej widzów tym częściej będziecie mogli mnie oglądać! Papa~

cr: @KYUNGPARK1992, @blockbhyo

Skomentuj

