[Twitter 07.07.2017] Block B, Jaehyo

[Block B] #170712_6PM #ZICO
#2_Minialbum #TELEVISION
#utwór4 #FANXYCHILD

[Jaehyo (Flitto)] Zakończyliśmy nasz ostatni koncert w Osace. Tym razem przygotowaliśmy wiele występów specjalnych i byłem bardzo zadowolony z naszych japońskich koncertów, ponieważ mogliście wybrać to co lubicie najbardziej. Miałem swój solowy występ, a także jeden razem z Kyung’iem i jestem bardzo dumny z obu, bo myślę, że były przyjemne. Jestem w swoich ostatnich latach dwudziestych, więc próbuję wielu różnych nowych rzeczy, ponieważ czuję, że nie będę mógł zrobić ich później. Robię rzeczy, które ciągle odkładałem i planuję zrobić je wszystkie. Mam nadzieję, że jeszcze więcej z was weźmie udział w naszym koncercie.

[Jaehyo (Flitto)] Słyszałem, że w Korei sporo padało, więc mam nadzieję, że nie złapał was deszcz. Dziękuję naszym koreańskim fanom, którzy odbyli podróż do Japonii, żeby nas zobaczyć, a także japońskim fanom, którzy przyszli na nasz koncert, ponownie wam dziękuję. Obecnie leżę w moim pokoju hotelowym gotowy do pójścia spać. Chwilę wcześniej mogliśmy skosztować słodkiego odpoczynku, więc czuję się bardzo dobrze, świeżo i jestem szczęśliwy. Jestem także bardzo zadowolony, bo zjadłem Ichiran, a także garigari. Mam nadzieję, że wszyscy będziecie dobrze spać. Idę do łóżka. Papa~


[Block B] <<ANTI oficjalne zdjęcia>>
#170712_6PM #ZICO
#2_Minialbum #TELEVISION


[Block B] <<ANTI oficjalne zdjęcia 2>>
#170712_6PM #ZICO
#2_Minialbum #TELEVISION

[Jaehyo (Flitto)] Bez żadnych problemów wreszcie przybyliśmy do Tokio. Słyszałem, że ostatnio często pada w Seulu, więc mam nadzieję, że pamiętacie o parasolach i nie przeziębicie się z powodu deszczu. Obecnie jestem głodny. Od momentu przylotu do Japonii nie mieliśmy okazji zjedzenia kyukatsu, więc rzucę się na nie, gdy teraz będę miał okazję. Haha~ Martwię się, bo za każdym razem, gdy przylatuję do Japonii, przybieram na wadze, ale dobrze jest jeść dużo, więc mam nadzieję, że tak robicie, bo to jest zdrowe. Tak więc jedzcie dobrze, śpijcie dobrze, dobrze róbcie kupę i niech wszystko będzie dobrze. Uważajcie, żeby nie przeziębić się, gdy zmokniecie.

[Jaehyo (Flitto)] Inną metodą jest pozostanie w domu, gdy pada deszcz. To może być bezpieczniejsze i zdrowsze niż robienie zbyt wiele, więc upewnijcie się, że robicie tylko to co jest niezbędne, jak oglądanie telewizji lub jedzenie waszej ulubionej potrawy, a dobrym pomysłem jest też słuchanie ulubionej muzyki i wyglądanie przez okno. W sumie polecam to. Kiedy byłem młodszy, łapałem autobus, gdy dni były słoneczne i w dni, które padało, słuchałem muzyki na mp3, nie na odtwarzaczu w telefonie i czerpałem radość z powrotów do domu. Czyż to nie brzmi dobrze? Kiedy wszyscy kończyli pracę, w deszczowe dni, patrząc przez okno na most Han..

[Jaehyo (Flitto)] Romantycznie? Nastrojowo? W liceum celowo starałem się nadać temu trochę romantyzmu i czerpałem radość z tak spędzonego czasu. W Seulu byłem samotny i udawałem, że jestem dojrzały, przeżyłem wiele i zachowywałem się jakbym „znał cały świat”, ale wydaje mi się, że wraz z tym jak się starzeję, moja idea świata stała się niejasna. Może to tylko nastrój. W każdym razie, mamy teraz porę obiadu, więc mam nadzieję, że wszyscy jedzą coś dobrego. Uważajcie na zimne i deszczowe dni, dobrze? Członkowie zespołu i ja odpoczywamy, więc nie martwcie się. Papa~


[Block B] Dzisiaj jest piątek!!
Dzisiaj będą emitowane „Insolent Housemates” i „Show Me The Money 6”!!
Nasz Pszczoły, czerpcie z tego radość😚
#InsolentHousemates #ShowMeTheMoney6 #NiePrzegapcieTego


[Jaehyo] Ah.. drzwi zamknęły się, gdy wyszedłem z mojego pokoju, aby wystawić naczynia po posiłku.. klucz był wewnątrz.
Na szczęście założyłem jakieś ubrania, bo zastanawiałem się czy powinienem coś ubrać czy nie. Co za ulga..ㅜㅜ


[Jaehyo] Głupek: Niespodziewane Konbini


[Jaehyo] Bosy Hyobong..

cr: @blockb_official, @blockbhyo

Skomentuj

